سیس وب

فال-فال روزانه-طالع بینی-fal
سیس وب

فال-فال روزانه-طالع بینی-fal

سیس وب

فال-فال روزانه

فال روزانه 4 دی 1394 | فال روز جمعه 4 دی

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۲۸ ق.ظ

فال روزانه 4 دی 1394 | فال روز جمعه  4 دی



   از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!…                   

  

متولد فروردین : 
امروز باید چشمتان به روی حقایق باز باشد و اگر اینگونه شد می‌فهمید که حقایق آنقدر که فکر می‌کردید بد نیستند. حالا فرصت این را دارید که جهان را آنگونه که هست ببینید، نه آنگونه که دوست دارید باشد. وقتی که رویاهایتان از حقیقت فاصله می‌گیرند، پس مجبور می‌شوید تمام جزئیات را بفهمید تا بتوانید تصمیمی ‌منطقی بگیرید. در عین حال که به قدم بعدی خود فکر می‌کنید به مسائل جزئی و پیش پا افتاده هم دقت کنید.


متولد اردیبهشت : 
اگرچه شما می‌دانید که در عشق چه چیزی را جستجو می‌کنید، اما هنوز هم نیازهای خودتان را سرکوب می‌کنید. متولدین برج جدی به یاد داشته باشید که بین عشق ایده‌آل و استرسهایی که هنگام قرار گرفتن در یک رابطه دوستی واقعی به وجود می‌آید تفاوتی بسیار عظیم وجود دارد. لذت بردن با دوستانتان در چند روز آینده برای شما مناسب‌تر است. به گونه‌ای با خودتان رفتار کنید که می‌خواهید دوستانتان هم با شما اینگونه رفتارکنند...


متولد خرداد : 
بیشتر وقتها نگاه کردن به جلو راحت تر از تجزیه و تحلیل کردن گذشته است، برای اینکه شما بیشتر تمایل دارید چیزهای جدید را تجربه کنید. اما هم اکنون شما به خاطر اینکه از زمان حال فرارکنید روی آینده تمرکز کرده‌اید. زمان کافی برای کار و فعالیت‌های جدید خود اختصاص بدهید و قبل از اینکه دیر بشود کارهایی که لازم است را انجام دهید.


متولد تیر : 
امروز حتی بهترین برنامه‌ها هم ممکن است به سرانجام نرسند، با نگران شدن به خاطر اتفاقات روی داده انرژی تان را تلف نکنید. درعوض روی چیزی که الان دارید تمرکز کنید. شما ایده‌ای در سر داشتید که به روشی که شما در نظر داشتید عمل نکرده و ممکن است خطرات و ریسک‌هایی برای آن وجود داشته باشد. بزرگترین قدرت و توانایی شما انعطاف پذیری تان است، در حالیکه به رویدادهای اخیر واکنش نشان می‌دهید، شما حتی راه‌های بهتری را برای رسیدن به اهدافتان پیدا خواهید کرد.


متولد مرداد : 
خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت که استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید که از نهایت توانایی شان استفاده کنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا که در نهایت باعث می‌شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.


متولد شهریور : 
امروز برای افراد دیگر خیلی سخت است که بتوانند کاری کنند تا شما کمی‌تغییر عقیده بدهید، چراکه اکنون شما به چیزهایی که می‌خواهید کاملا مطمئن هستید. حتی برای اینکه به بهترین نحو به اهدافتان برسید، برنامه‌ای نیز ترتیب داده اید. اما اگر باور کنید که استراژی شما تنها و بهترین استراتژی ممکن است، به مشکل هم برخواهید خورد. یادتان باشد شما می‌توانید ایده تان برای رسیدن به موفقت را حفظ کنید، اما هنوز هم می‌توانید در راه‌های رسیدن به آن تغییراتی ایجاد کنید. علاقه مند بودن برای بازنگری کردن در مسیری که در پیش گرفته اید، شما را از روبرو شدن با مشکلات غیر لازم در پایان راه نجات می‌دهد.


متولد مهر : 
امروز دیگران را سرمشق خود قرار دادن روش خوبی برای شما نیست، زیرا آنها می‌خواهند شما را از سرشان باز کنند! الان می‌توانیم بهتان توصیه کنیم که کاری را که فکر می‌کنید مهم تر است انجام دهید. وقتی برای تجزیه و تحلیل کردن و برنامه ریزی کردن باقی نمانده است. پس از تفریح کردن دست بردارید و همین الان اقدام کنید. شما باید روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کرده و در عین حال کارهایتان را انجام دهید.


متولد آبان : 
مهم نیست که شما احساس می‌کنید امروز چقدر خلاق و مبتکر شده‌اید. به خاطر اینکه آنقدرها هم آسان نمی‌شود مشکلات اخیری که داشته‌اید را از بین ببرید. در حقیقت اگر تلاش کنید تا مردم را مجبور به کاری کنید ممکن است چیزی عایدتان شود. ممکن است مشکلات در زندگی شخصی‌تان خودشان را نشان دهند اما تاخیر و تعلل در حل آنها نشانه‌ای است که باید به آن توجه شود. سر و کله زدن با موانع موجود تنها مشکلات را تشدید کرده و اوضاع را وخیم تر خواهد کرد.


متولد آذر : 
شما اکنون در دوره موفق آمیز زندگی‌تان هستید، با وجود این اضطراب و نگرانی شما را فرا گرفته است. اگر همه چیزها سر و سامان پیدا نکرده باشد شما عصبانی می‌شوید. بهترین راه حل برای شما بیرون رفتن از خانه و سرگرم کردن خودتان است. شما همیشه می‌توانید برای خرید کردن و یا یک بازی توپی از کار فاصله بگیرید. هرکاری که می‌کنید، آتش خود جوش بودن را شعله ور نگاه دارید.


متولد دی : 
اگرچه شما با وابستگی‌ ها و تعلقات عاطفی آشنایی کامل دارید، ولی امروز این وابستگی شما را به مسیری کاملاً متفاوت می‌کشاند. شما فهمیده‌اید که حساسیت شدیدتان عملی خوب و قابل تحسین است، چرا که به دلیل مهربانی تان نمی‌توانید نسبت به ناراحتی‌های افراد دیگر بی اعتنا باشید. اگر شما قبول کنید که نباید انتظار تلافی و جبران داشت، آنوقت به این افراد یاد می‌دهید که چگونه نوع تازه ای از دوست داشتن را تجربه کنند.


متولد بهمن : 
باوجود اینکه نیمی‌ از هفته کاری گذشته است، انگار در تعطیلات آخر هفته هستید!! اگر اگر فقط یک بار مشکلات ناشی از شانه خالی کردن از زیر مسئولت را به طور کامل بررسی کنید، آن موقع به جای فرار از کار کردن تصمیمی ‌درست و عاقلانه می‌گیرید. با این حال از رویاهای هیجان انگیز خود دست برندارید، برای اینکه ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور به حقیقت بپیوندند.


متولد اسفند : 
وقتی نتوانید احساسات خود را کنترل کنید، به خصوص اگر دیگران هم ناراحتی‌های شما را تشدید کنند، اوضاع خیلی ناراحت کننده و استرس زا می‌شود. حتی اگر از این شرایط جدید ناراضی هستید ولی خودتان را نگران
نکنید. شما می‌خواهید بیشتر داشته باشید و حتی شاید خودتان هم دقیقا ندانید که چه می‌خواهید. شما فقط به زمان احتیاج دارید، روزهای آینده اوضاع بهتر خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چت چت روم چت روم فارسی چتروم آهنگ جدید مهراد جم اهنگ های آرون افشار تمام آهنگ های رضا بهرام دانلود آهنگ عید نوروز 99 آهنگ بی کلام آهنگ بندری جدید شاد آهنگ کردی شاد آهنگ های پرطرفدار جدید اهنگ شاد جدید