سیس وب

فال-فال روزانه-طالع بینی-fal
سیس وب

فال-فال روزانه-طالع بینی-fal

سیس وب

فال-فال روزانه

فال روزانه 15 آذر 1394 | فال روز یکشنبه 15 آذر

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۵ ق.ظ

فال روزانه 15 آذر 1394 | فال روز یکشنبه 15 آذر          



   از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!…               

فال روزانه متولدین فروردین

اطلاعاتی در مورد مسایل معنوی و فلسفی که چندان هم قابل اعتماد نیستند امروز به گوش شما خواهد رسید. حرف هایی که امروز می شنوید را چندان جدی نگیرید. یک دوست صمیمی یا فرد موردعلاقه تان شاید از شما دورافتاده باشد و همین مساله باعث دلتنگی شما می شود. بهترین راهکار برای فراموش کردن این دوری، مشغول کردن خود به کارهای مختلف همچون مطالعه، تحقیق یا انجام فعالیت های هنری است. امروز زیاد رویاپردازی می کنید. با توجه به انرژی های امروز، همه رویدادها را غیرواقعی تصور خواهید کرد. اگر در رابطه عاطفی خود مشکلاتی دارید امروز برای طبقه بندی آنها زمان مناسبی نیست. امروز خیل واقع‌گرا نیستید و در مورد همه چیز دچار سوتفاهم خواهید بود.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

فعالیت های گروهی یا جمع های دوستانه امروز مثل همیشه خوب پیش نخواهد رفت. امروز بیشتر ذهن و فکر شما مشغول فرد موردعلاقه یا یکی از دوستان صمیمیتان است که در حال حاضر رابطه خوبی با او ندارید. با دیگران بیرون رفتن یکی از بهترین کارهایی است که همیشه برای بهبود حال وهوای خود انجام می دهید. اما امروز بهتر است به تنهایی در مجامعی حاضر شوید که افراد زیادی در آنجا حضور دارند. انرژی های جاری در هوا شما را به دوردست ها می برند. به قدری دور می شوید که گویا از زمین فاصله گرفته و در آسمان ها پرواز می کنید. نامزدتان امروز از شما می خواهد برای یک سفر هیجان انگیز برنامه ریزی کنید. اما بهتر است واقع‌گرا باشید.


فال روزانه متولدین خرداد

جدایی از فردی که دوستش دارید یا از یک دوست صمیمی باعث غمگینی بیش از اندازه شما شده است. امروز دعوت نامه ای برای حضور در یک گردهمایی دریافت می کنید که چندان مایل نیستید در آن شرکت کنید. اما باید بدانید بودن در کنار دوستان و افراد دیگر باعث می شود تا فکرتان از این جدایی منحرف شود و کمتر عذاب بکشید. شما احساسات عجیبی دارید اما همیشه ترجیح می دهید درباره آنها صحبت کنید تا اینکه به آنها عمل کنید. اگر قرار است امروز فرد خاصی را ملاقات کنید، احتمال دارد مجذوب رفتار، طرز فکر یا حتی طرز نگاه او بشوید. باید مراقب باشید کنترل رفتار خود را از دست ندهید.


فال روزانه متولدین تیر

احساس افسردگی یا مودی بودن شما امروز باعث می شود تا خودتان را از همه آدم های اطراف دور و جدا حساب کنید و این مساله باعث می شود تا همه کارهایتان را تنها انجام دهید. امروز روی کارهایی که باید انجام بدهید تمرکز ندارید. بیرون بروید و کمی در میان آدم ها قدم بزنید یا به رستوران موردعلاقه خود بروید. این حس ناراحت کننده فردا از بین خواهد رفت. اگر به تازگی عاشق شده اید، امروز با همه وجود برای او غش و ضعف خواهید کرد. همه کارها و رفتارهای او برایتان جالب و جذاب است. امروز متوجه خواهید شد او نیز با همه وجود شما را دوست دارد. اما ترجیحا امروز هیچ قولی ندهید وبرنامه ریزی خاصی برای آینده نداشته باشید زیرا کمی رویایی و تخیلی رفتار می کنید.


فال روزانه متولدین مرداد

امروز بسیار جذاب و رمانتیک به نظر می رسید اما هیچ کاری در رابطه با آن انجام نمی دهید. به طور موقت از دوست صمیمی یا عشق خود دور شده اید و این مساله همه فکر شما را به خود مشغول کرده است. بهتر است وقت خود را با خرید، مطالعه یا تماشای فیلم پر کنید. این جدایی نیز تمام می شود و شما به وصال معشوق می رسید. اگر در اطراف شما افرادی هستند که خیلی راحت می توانند نظر شما را به خود جلب کنند باید از خود بپرسید آیا آنها واقعا افراد مناسبی هستند. بهتر است بیش از هر زمان دیگر مراتب احتیاط را رعایت کنید و به همه خیلی خوش‌بین نباشید.


فال روزانه متولدین شهریور

امروز شاید از یکی از دوستان نزدیک خود بخواهید به دیدار شما بیاید و او را رسما به خانه خود دعوت کنید. اما خیلی امید ندارید که بیاید. همین طور هم خواهد شد و شما ناراحت و افسرده می شوید. اما اجازه ندهید این حالت خیلی دوام داشته باشد و روزها و لحظه های شما را خراب کند. اگر می خواهید درباره رابطه عاطفی خود تصمیمات جدی اتخاذ کنید، امروز زمان مناسبی برای قطعی و نهایی کردن آن نیست. ذهن شما امروز خیلی درست کار نمی کند و بهتر است چند روزی دست نگه دارید.


فال روزانه متولدین مهر

خبر ناراحتی یا بیماری فردی باعث می شود تا امروز خیلی سرکیف و سرحال نباشید. نوشتن نامه عاشقانه برای فرد موردعلاقه تان که اکنون از شما دور است، می تواند باعث بهتر شدن شما شود. امروز زمان خوبی برای برقراری تماس تلفنی یا نوشتن نامه است. اجازه ندهید اخبار بد و ناراحت کننده همه لحظه ها و افکار شما را به خود مشغول کند. امروز نمی توانید از نگاه به فردی که به نظرتان واقعا زیباست دست بردارید. اما توجه داشته باشید که همه چیز به ظاهر ختم نمی شود و مسایل مهم تری نیز در روابط رمانتیک وجود دارند.


فال روزانه متولدین آبان

بیش از توان مالی خود خرج کردن و خریدن وسایل لوکس باعث می شود تا کمی احساس خطر کنید. این حس باعث ناامیدی شما می شود. خود را خیلی سرزنش نکنید همه انسان ها گاهی اشتباهاتی در زندگی خود انجام می دهند. بهترین کار این است که اشتباه خود را تکرار نکنند. بهتر است به جای افسردگی و ناراحتی، به تئاتر، کنسرت، سینما یا رستوران بروید و وقت خود را با این تفریحات پر کنید. انرژی های امروز شبی سرشار از احساسات رابرای شما رقم زده اند. به ویژه زمانی غرق در احساسات خود خواهید شد که طرف مقابلتان به شما عشق زیادی می ورزد و با همه وجود شما را تحسین می کند.


فال روزانه متولدین آذر

برخی از مشکلات خانوادگی باعث می شوند تا احساس ناراحتی و دلتنگی داشته باشید. شاید یکی از اعضای خانواده یا همسرتان از شما دور باشد و این باعث شود تا از نظر روحی آشفته و بی قرار شوید. برای فرار از این همه ناراحتی بهتر است خود را با انواع کارها همچون مطالعه، تماشای فیلم، انجام کارهای عقب افتاده و … سرگرم کنید. اگر می خواهید از خود تصویر یک عاشق سینه‌چاک ترسیم کنید، ممکن است در خلال اجرای آن دچار اشتباه ناراحت کننده ای بشوید. به طور مثال، در ابراز احساسا ت زیاده روی کنید و پس از چند روز نتوانید به این نمایش ادامه دهید و این مساله باعث می شود تا طرف مقابل متوجه حقیقت بشود. جبران کردن چنین شرایطی چندان آسان نیست. پس همیشه سعی کنید خودِ واقعیتان باشید.


فال روزانه متولدین دی

امروز مشکلاتی که در رابطه عاطفی یا شغل خود دارید باعث می شود تا روحیه چندان خوبی نداشته باشید. انجام فعالیت های کاری آنطور که باید خوب و درست پیش نمی روند و ذهنتان نیز شما را یاری نمی کند. نمی توانید برای روزهای آینده خود برنامه ریزی کنید. شاید بهتر باشد امروز برخی از فعالیت ها را کنار بگذارید. انرژی های امروز باعث می شوند تا انتظارات شما فراتر از آنچه تصور می کنید است، پیش بروند. با اینکه معمولا می توانید موقعیت های مخفی هر رابطه ای را تشخیص دهید اما امروز وارد رابطه ای می شوید که فقط چند ساعت حس عاشقانه به دنبال دارد و پس از چند ساعت از خواب بیدار می شوید و واقعیت ها را می بینید.


فال روزانه متولدین بهمن

دوستان یا گروهی از افراد از شما می خواهند تا وقت خود را در اختیار آنها قرار دهید. شما نیز این خواسته را برآورده می کنید. این کار اشکالی ندارد اما نباید خود و کارهای شخصی خود را فراموش کنید. شما نباید به دیگران اجازه دهید از حد خود تجاوز کنند. شاید بتوانید مسوولیت خیلی از کارها را به عهده بگیرید اما خیلی سر خود را شلوغ نکنید. برای روزهای آینده انرژی خود را حفظ کنید. در مورد رابطه عاطفی خود نیز باید همه حواس خود را جمع کنید. نباید اجازه دهید کسی از شما سواستفاده کند. در ضمن، مراقب باشید گرفتار مسایلی نشوید که خودتان همیشه مسخره می کرده اید.


فال روزانه متولدین اسفند

با اینکه همیشه بسیار اجتماعی و پر انرژی هستید، اما امروز ممکن است کمی خجالتی بشوید و دلیل آن نیز این است که همه فکر و ذهن شما درگیر مسایل عاشقانه یا دوستانه است. کسی که دوستش دارید اکنون در کنار شما نیست و این مساله همه انرژی شما را از بین برده است. مراقب باشید از این آسیب پذیری شما دیگران سواستفاده نکنند. از نظر عاطفی نیز خیلی مراقب خود باشید و سعی کنید با منطق و عقل تصمیمات لازم برای زندگی را اتخاذ کنید.

نظرات (۲)

  • آموزش بازاریابی فضای مجازی

  • آموزش بازاریابی فضای مجازی 

    http://www.mashhadbranding.blogfa.com
    به نظرم هیچ ربطی نداشت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    چت چت روم چت روم فارسی چتروم آهنگ جدید مهراد جم اهنگ های آرون افشار تمام آهنگ های رضا بهرام دانلود آهنگ عید نوروز 99 آهنگ بی کلام آهنگ بندری جدید شاد آهنگ کردی شاد آهنگ های پرطرفدار جدید اهنگ شاد جدید