سیس وب

فال-فال روزانه-طالع بینی-fal
سیس وب

فال-فال روزانه-طالع بینی-fal

سیس وب

فال-فال روزانه

فال روز شنبه 7 اذر 1394 | فال 7 آذر 94

جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۵ ق.ظ

فال روزانه 7 آذر 1394 | فال روز شنبه آذر          


   از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!…           

 

  

فروردین:

شما امروز کاملا خوش بین هستید، اما اگر فرد دیگری فکر کند که شما خیلی هم واقع‌بین نیستید با او لجبازی خواهید کرد. حقیقت این است که شما در فکر این هستید که مشکلات جدی و مهم را تجزیه و تحلیل کنید، اما اهداف شما آنقدر بزرگ هستند که نمی‌توانید آن تصوری که دیگران ازتان انتظار دارند را برآورده سازید. از ایده‌های خود دفاع نکنید؛ فقط  با ایمان و اعتقاد کامل عمل گرا باشید.


اردیبهشت:

هم اکنون وارد شدن به یک رابطه دوستانه جدید مزایای خیلی زیادی برای شما دارد. اما گر به جزئیات بی توجه باشید، کارهای خیلی ارزشمند شما ضایع خواهد شد. فضایی خیلی رمانتیک که همه چیز رویایی به نظر می‌رسد ایجاد نکنید. داشتن افکار مثبت معجزه آسا خواهد بود، اما این افکار نمی‌تواند جایگزینی برای کارها و مسئولیت‌های به حساب بیاید! پس پاهایتان باید روی زمین باشد و واقع بین باشید.


خرداد:

شما و دوست‌تان امروز تصمیم می‌گیرید که هر دو و با کمک یکدیگر رابطه‌تان را بهتر کنید و این دوستی کهنه و قدیمی‌احساس تازه‌ای به شما می‌دهد. شاید هم فرد جدیدی وارد زندگی‌تان شود و شما را تحت تاثر قرار دهد که محیطی خاص برای خود خلق کنید. هر کدام از این اتفاق‌ها بیفتد، بهترین کار این است که کمی‌‌از رویاپردازی بیرون آمده و به واقعیت نزدیک شوید. در این صورت در زندگی‌تان مجزه رخ می‌دهد!


تیر:

مشکلات اخیری که برایتان به وجود آمده مجبورتان کرده ثبات قدم بیشتری داشته باشید، درحالیکه شما خواهان تغییر کردن بودید. متاسفانه اگر شما سعی کنید راه حلی برای این مشکلات لاینحل پیدا کنید، بیشتر ناامید خواهید شد. باوجود اینکه امروز خیلی دوست دارید چیزهای جدیدی به دست بیاورید، ولی اول از همه باید به خاطر چیزهایی که تابحال در زندگی‌تان داشته‌اید شکرگزار باشید.

مرداد:

شما روزهای نسبتا سختی را پشت سر گذاشته‌اید و هم اکنون در حال استراحت کردن می‌باشید. امروز شما به جای جستجو کردن در احساسات عمیقتان بیشتر دوست دارید موقعیت خود را ثابت نگه دارید و این کار باعث آسایش و راحتی اطرافیان‌تان نیز به می‌شود. فقط حواستان را جمع و چشم‌هایتان را باز کنید، چون ممکن است این روزها خیلی زیاد پول خرج کنید.


شهریور:

امروز شما خیلی حساس شده‌اید، ولی درست نیست که احساسات خود را انکار کنید. در حقیقت حالا که شما احساس دلتنگی می‌کنید، ممکن است ارتباط خود را به طور کامل با همکاران و دوستان‌تان نیز قطع کنید. اما شما نمی‌توانید کاری برای این تنهایی‌تان بکنید؛ این مشکل تا چند روز آینده خود به خود برطرف می‌شود. در عوض به دنبال راه‌هایی برای سرگرم کردن خودتان باشید.


مهر:

شما هم اکنون نسبت به افراد دیگری که در زندگی‌تان وجود دارند خیلی قدرشناس هستید، چراکه بدون آنها زندگی شما خیلی کسل کننده خواهد بود. به خصوص امروز آنها می‌توانند با فعالیت‌های و بحث‌های جالب به زندگی تان جلوه تازه‌ای ببخشند. اگر شما خیلی هم نمی‌خواهید در مرکز توجه باشید و می‌خواهید فعالیت‌هایتان را کمتر کنید، اما اگر منعطف‌تر باشید و با آنها همراه شوید خوشحال‌تر خواهند شد.


آبان:

شما دوستی‌ها و روابط خود را خیلی جدی گرفته‌اید و امروز هم با وجود پلوتو در خانه یازدهم یعنی خانه ارتباطات تشویق‌تان می‌کند تعهداتی که به افراد مورد علاقه‌تان داده‌اید را دوباره بررسی کنید. البته این تعهدات ارتباطی به تعهدات عاطفی و احساسی شما ندارد، بلکه مربوط به همکلاسی‌ها و یا همکاران‌تان می‌باشد. شما الان نباید زیاد از آنها توقع داشته باشید، برای اینکه شور و اشتیاق زیادتان ممکن است آنها را از شما دور کند. شما باید راهی مناسب برای بروز دادن احساسات خود پیدا کنید.


آذر:

شما امروز به خصوص اگر اعتقاد داشته باشید که چیزهای خیلی زیادی دارید که به خاطرشان شکر گزار باشید، احساس خیلی خوبی خواهید داشت. شما آنقدر به آینده خود خوش بین هستید که تا اندازه‌ای در برنامه‌ریزی‌های خود نامرتب و بی نظم عمل می‌کنید. به جای اینکه آینده‌تان را بر پایه خیالات واهی بسازید، مطمئن شوید که استراتژی‌هایتان بر اساس واقعیت هستند.


دی:

اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی‌توانید از وقت‌های آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می‌توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می‌توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.


بهمن:

امروز خیلی خوش بین و خوشحال هستید و دیگران بهتان توجه می‌کنند. شما نیز خیلی راحت با آنها ارتباط برقرار می‌کنید، برای اینکه خودتان هم دوست دارید در کانون توجه دیگران باشید. شما به خاطر اینکه لحظات به یادماندنی با دوستان‌تان داشته باشید، ترجیح می‌دهید دوستی‌هایتان در خفا و به دور از چشم مردم باشد. این کار از نگرانی‌هایی که در جمع‌های شلوغ به وجود می‌آید جلوگیری می‌کند.


اسفند:

با وجود اینکه امروز برای بیشتر مردم روز تعطیل به حساب می‌آید، ولی شما می‌خواهید زندگی خود را از نظر حرفه‌ای مورد بررسی قرار دهید. موضوع شغلی شما حتی در شام‌های روزهای تعطیل نیز بحث داغی خواهد بود. از تصمیم گیری نهایی و برنامه‌ریزی‌های جزئی نترسید. فقط برای خودتان فضای خیلی بزرگی ترسیم کنید که هر چیزی امکان پذیر باشد. هم اکنون بزرگترین محدودیت‌ها ساخته و پرداخته ذهن خودتان هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چت چت روم چت روم فارسی چتروم آهنگ جدید مهراد جم اهنگ های آرون افشار تمام آهنگ های رضا بهرام دانلود آهنگ عید نوروز 99 آهنگ بی کلام آهنگ بندری جدید شاد آهنگ کردی شاد آهنگ های پرطرفدار جدید اهنگ شاد جدید