سیس وب

فال-فال روزانه-طالع بینی-fal
سیس وب

فال-فال روزانه-طالع بینی-fal

سیس وب

فال-فال روزانه

|فال روزانه سه شنبه 26 ابان 94

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۰۴ ق.ظ

فال 26 آبان 94 

فروردین: امروز شور و هیجانتان خیلی زیاد شده است و اگر نتوانید کاری هیجان انگیز انجام دهید ناراحت و ناامید خواهید شد. متاسفانه شما قبل از اینکه حتی بدانید چه هدفی دارید، باید کارهایی را انجام دهید که بتوانید کمی‌موتور خود را شارژ کنید. پس برنامه‌ریزی کردن قبل از اینکه تسلیم بشوید عاقلانه ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.امروز تصمیم دارید که همه ی اطرافیان را راضی نگه دارید، اما اگر خواسته های خودتان را نادیده بگیرید ممکن است آن ها را با خودتان غریبه کنید. به هر حال امروز قصد دارید که از خواسته های خودتان چشم پوشی کنید تا بتوانید به دیگران اهمیت دهید. برای این که مشکلی پیش نیاید به شما پیشنهاد می شود که خواسته های تان را با صداقت تمام بگویید. بدانید که دوستی ها از همین صداقت ها ریشه می گیرند.


اردیبهشت: شما به اندازه کافی احتیاط کرده‌اید؛ حالا وقت این رسیده که به غریزه خود اطمینان کرده و دست به کار بشوید. اگر بیشتر از احساسات عادی تان به حس ششم خود تکیه کنید به مشکل برخواهید خورد، اما امروز اطلاعات خیلی خوبی را از ضمیر ناخودآگاهتان دریافت می‌کنید. از غرایز خود چیزی آموختن نوعی تمرین است، اما شما این روزها به این نوع آگاهی نیاز دارید.این که در خدمت دیگران باشید فرصتی است تا بتوانید کارهای مفید و سازنده انجام دهید. اولویت امروزتان کسب درآمد نیست، بلکه قصد دارید به آن هایی که ضعیف ترند کمک کنید. به هر حال باید حواس تان باشد که دارید در این مسیر چه چیزی را برای رسیدن به هدف تان فدا می کنید. قول دادن کار سختی است، پس قبل از این که متعهد شوید خوب فکر کنید.


خرداد: حالا که سیاره بخت‌تان یعنی بهرام جلوه گیری خود را تمام کرده است، شما با خودتان احساس خودمانی بودن می‌کنید!! شما امروز باید توانایی‌های غیر عادی داشته باشید تا بتوانید فراتر از افق دید خود را ببینید و حرف‌هایی که زده می‌شود را به طور دقیق بفهمید. اما تنها دانستن حقیقیت کافی نیست، شما باید بهش عمل هم بکنید. به جای اینکه برای تجزیه و تحلیل کردن به عقب برگردید فقط به مقصد فکر کنید و بعد با کارهایی که انجام می‌دهید به دنبال هدفتان بروید.به دنبال تغییرات کوچک در کارهای روزمره هستید، اما نمی خواهید این تغییرات آن قدر بزرگ باشند که همه چیز از این رو به آن رو شود. افکار خیلی خوبی در سر دارید، اما از این که هیچ وقت چیزی تغییر نمی کند خسته شده اید. اگر چه دوست ندارید خودتان را در شرایط سخت قرار دهید، اما باید نقشه ای طرح ریزی کنید که شما را به مرحله ی بعد ببرد. سعی کنید اهداف جدیدتان را به تدریج پیش ببرید، چون همین اقدامات کوچک در طولانی مدت بیشترین تاثیر را خواهند داشت.


تیر: امروز از دیگران انتظار نداشته باشید تمام دستورات شما را اجرا کنند. حتی اگر فکر می‌کنید اگر دیگران را در پروژه تان درگیر کنید حس خوبی خواهید داشت، بهتر است که خودتان مسئولیت‌هایتان را به عهده بگیرید. تنهایی کار کردن شاید برای شما شرایط ایده آلی نباشد، اما بهتر از این است که با فرد ناخلفی شراکت کنید.امروز مسایل خانوادگی در کانون توجه قرار دارد. اگر فرزند دارید، پس دیگر وقت اضافه برای فعالیت های جدید نخواهید داشت. اولویت امروزتان این است که در خدمت کسانی باشید که دوست شان دارید، حتی اگر این کار مانع شما از پرداختن به سایر لذت های زندگی شود. بدانید که بهترین هدیه و پاداش همین است که در سکوت احساس رضایت کنید.


مرداد: امروز شما باید در رفتارتان بازنگری کنید و دلیلی برای اتکا کردن بر آرزوهایتان وجود ندارد. دنبال کردن رویاهایتان همیشه عاقلانه ترین کاری نیست که می‌توانید انجام دهید، اما هم اکنون این موضوع اهمیت بیشتری دارد. امروز در زمان حال حضور داشتن کار سختی است، برای اینکه شما به رفتارها و اعتقاداتی که پیش از این داشتید عادت کرده اید. در حالیکه گذشته تان را به منظور ساختن جایگاهی برای آینده ترک می‌کنید، نترس و جسور باشید.احتیاج دارید که کمی در سکوت باشید تا بتوانید به فراز و نشیب های اخیر زندگی تان فکر کنید. مسیری که در پیش گرفته اید بسیار دشوار است، پس به نفع تان است که به فکر یک مسیر مستقیم تر باشید که شما را راحت تر به هدف برساند. اگر اوضاع آشفته ی اطراف تان به همین زودی ها تغییر نکرد ناراحت نشوید، چون کمی طول می کشد تا مشکلات از بین بروند. فقط کافی است روی هدف تان تمرکز کنید، چون عزم و اراده ی شما بیشترین تاثیر را خواهد داشت.


شهریور: پیام‌های پیچیده‌ای که دریافت می‌کنید بیشتر تحریکتان می‌کند که وقتتان را داخل خانه بگذرانید، در حالی که در فکرتان در دور دست‌ها سیر می‌کنید. خوشبختانه امروز از طرف بهرام یعنی سیاره بختتان شور و انرژی زیادی را دریافت می‌کنید و تحریک می‌شوید از نظر احساسی به موضوعات مهمی‌‌نزدیک شوید که آزادی بیشتری که خواهانش هستید را برایتان به دنبال دارد.امروز ممکن است احساس کنید که زندگی تان سرعت گرفته است. اگر چه بهتر است شما آهسته پیش بروید، اما بدانید که اصلا نیازی به استفاده از راه های انحرافی برای سریع تر رسیدن به مقصد نیست. اگر از برنامه های تان عقب افتادید جای نگرانی نیست. بدانید که موانع راه به نفع تان هستند، از این جهت که باعث می شوند اصلاحات سازنده انجام دهید. برای این که شانس موفقیت تان بیشتر شود بهتر است روی روح و جسم تان متمرکزتر کار کنید.


مهر: شما امروز می‌خواهید مواظب تمام کسانی که می‌شناسید باشید، اما حقیقت این است که اگر این کار را بکنید دیگر نمی‌توانید به فکر خودتان باشید. فهمیدن اینکه رفتار احمقانه‌ای دارید سخت است، ولی وقتی هرچیزی که دارید را به دیگران می‌بخشید، لازم است که این موضوع را فهمید!! البته زیاد هم به خودتان سخت نگیرید، شما به زودی تعادل خود را باز می‌یابید.وظایف سنگینی به دوش دارید که تا آخر هفته ادامه خواهند داشت. سعی نکنید به خاطر حرف دیگران ظاهرتان را آرام و خندان نشان دهید. اکنون دوران سختی در پیش دارید و این وظیفه ی شما نیست که همه ی اطرافیان تان را هم راضی و خوشحال نگه دارید. برای این که فصل بعدی زندگی برای تان روشن تر نمایان شود باید از خودتان سوالات بنیادین بپرسید.


آبان: مواظب حرف‌هایی که می‌زنید باشید!! برای اینکه شما می‌توانید الهام بخش دیگران برای فعالیت‌هایشان باشید. شاید شما نتوانید به راحتی افرادی که بهتان محق شده‌اند را مجاب کنید، چرا که شما اکثر اوقات سخت به نتیجه کاری که هنوز عینی و ملموس نیست فکر می‌کنید. سعی کنید به عقب برگشته و به اطرافیانتان اجازه نفس کشیدن و استراحت کردن بدهید. در این صورت قبل از اینکه مجبور به عقب نشینی شوید تمام برنامه‌هایتان به موقع اجرا می‌شود.به یک مانع اجتناب ناپذیر رسیده اید. کارهایی که تمام سال روی آن ها تمرکز کرده بودید حالا دارند به نقطه ی پایان نزدیک می شوند. اما شاید احساس کنید که نتیجه ی کار آن چیزی نیست که انتظارش را داشتید. دیگر فرصتی برای ابراز احساسات باقی نمانده و باید نگرانی های تان را برای خودتان نگه دارید. بدانید که گفتگوهای بی مورد فقط وقت تان را می گیرد. اکنون باید فقط به این فکر کنید که چه چیزهایی در مسیر قابل چشم پوشی هستند و در عوض کدام موارد به پیشبرد هدف تان کمک می کنند.


آذر: امروز اهداف بلند مدت‌تان نسبت به همیشه برایتان اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند، اما لزومی‌ ندارد که آنها حتماً واقع بینانه باشند. این سخن در مورد یک برنامه یا کارهای معمولی در لیست فعالیت‌های روزانه تان صدق نمی‌کند. بلکه در مورد رویاهای خلاق و سازنده‌ای است که باعث می‌شوند شما فراتر از روزمرگی و مرزهای جهان واقعی حرکت کنید.امروز وقت اضافه ی زیادی ندارید، اما می خواهید هر طور شده از کار فرار کنید. همکاران تان مدام حجم وسیع کارهایی را که باید انجام دهید به شما یادآوری می کنند، پس اصلا به استراحت فکر هم نکنید. بدانید که پاداش همه ی سخت کوشی های تان را خواهید گرفت. به نصیحت های اطرافیان تان گوش دهید و با یک رویکرد مثبت به سر کارتان برگردید.


دی: شاید شما امروز چند راز مربوط به خود داشته باشید که حتی اگر وسوسه شدید بند را آب دهید! بهتر است آنها ا پیش خود نگه دارید. اول انگیزه خود برای فاش کردن رازهایتان را بررسی کنید؛ اگر شما می‌خواهید فقط به خاطر خالی کردن سفره دلتان این کار را بکنید، بهتر است اصلاً هیچ حرفی نزنید. اما اگر کسی خواست صادقانه به شما کمکی برساند وبه نفعتان کار کند، شاید، البته فقط شاید! این کار کار خوبی باشد.امروز ممکن استرس کاری باعث شود که شما بهترین های تان را به نمایش بگذارید تا مافوق تان ببیند که چه مهارت ها و قابلیت هایی دارید. اکنون زمان به ثمر نشستن پروژه های در دست کار است و بعد می توانید یک کار جدید را شروع کنید. به هر حال بدانید که فرصت استراحت ندارید. اگر کسی حواس اش به سخت کوشی های شما نیست نگران نباشید. به مسیرتان ادامه دهید و بدانید که به موقع همه ی نگاه ها به سمت شما خیره خواهد شد.


بهمن: اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی‌توانید از وقت‌های آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می‌توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می‌توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.حتی برنامه ریزی های دقیق شما هم ممکن است امروز با موانع پیش بینی نشده مواجه شود. اما اگر بتوانید اصلاحات سازنده را به موقع انجام دهید، هنوز هم فرصت دارید که ایده های تان را به ثمر برسانید. تظاهر نکنید، چون اگر وانمود کنید که جواب همه ی پرسش ها نزد شماست هیچ کمکی به هدف تان نخواهد کرد. اگر مایل باشید دیگران در میانه ی مسیر به شما خواهند پیوست تا کمک تان کنند. به جای این که به کل دست از کار بکشید بهتر است برنامه های تان را مطابق شرایط تغییر دهید.


اسفند: الان زمانی جدی بودن است، البته این حرف لزوماً در مورد مسائل کاری نیست. شما احساس می‌کنید که وظایف زیادی دارید، در حالیکه احساسات و علایقتان شما را به سفری دور و دراز از عجایب می‌کشاند. فقط یادتان باشد که نتایجی که امروز شما بدانها دست یافته‌اید، لزوماً نتایج صحیحی نیستند. توجه کردن به جزئیات می‌تواند با جریانی آرام شما را برای چند هفته از برنامه‌تان جلوتر بیندازد.امروز ممکن است در شرایط سخت قرار بگیرید، کسی هست که قدرت اش از شما بیشتر است، اما حمایت تان نمی کند. بدانید که باید برای رسیدن به هدف تان بیش از این ها تلاش کنید و این فرآیند شما را قوی تر خواهد کرد. فقط کافی است آستین های تان را بالا بزنید و شروع به کار کنید. با پشتکار جلو بروید تا در نهایت به توجهی که انتظار دارید دست پیدا کنید و پاداش بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چت چت روم چت روم فارسی چتروم آهنگ جدید مهراد جم اهنگ های آرون افشار تمام آهنگ های رضا بهرام دانلود آهنگ عید نوروز 99 آهنگ بی کلام آهنگ بندری جدید شاد آهنگ کردی شاد آهنگ های پرطرفدار جدید اهنگ شاد جدید