سیس وب

فال-فال روزانه-طالع بینی-fal
سیس وب

فال-فال روزانه-طالع بینی-fal

سیس وب

فال-فال روزانه

حمید گلی بازیگر برنامه فیتیله + تصاویر

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۲۳ ق.ظ




حمید گلی بازیگر برنامه فیتیله 

 

من حمید گلی هستم. متولد 1348 در تهران، دیپلم انسانی دارم، دو سال دوره بازیگری را در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما گذراندم.

 حمید گلی در ۱۰/ ۱/ ۴۸ در تهران به دنیا آمد. ایشان متاهل و دارای دو فرزند به نام های محمد سالار (متولد ۷۳ ) و امیر سردار (متولد ۷۴ ) می باشند. فارغ التحصیل از مدرسه هنر وادبیات صدا و سیما در رشته بازیگری هستند و از سال ۶۴ کار حرفه ای خویش را آغازکرده اند.

حمید گلـی با محمد مسلمی و علی فروتن بعد از مدت‌ها کار برای تلویزیون به این فکر افتادند که برنامه‌ای بسازند و تجربیاتی که دارند را در آن پیاده کنند، نگاهشان این بود که با یک کار موزیکال و بازی در بازی بتوانند برنامه ی جذابی را مطرح کنند، طرحشان را به سازمان صدا و سیما میدهند و به محض مقبول شدن، استارت برنامه فیتیله را در سال ۸۲ می زنند. کاری که گروه در برنامه فیتیله انجام می‌دهد نه تنها در کشور خودمان بلکه در کشورهای دیگر هم نظیر ندارد به دلیل اینکه پخش زنده است و الان هم چندین کشور از این برنامه الگوبرداری کرده‌اند.
 
سوابق کاری حمید گلی :
- کارگردان
هواشناسی، شبکه دو
 
– بازیگر
فیتیله جمعه تعطیله، شبکه دو

کارگاه خصوصی من، شبکه دو
فیتیله دو، شبکه دو، سال تولید: ۱۳۹۰
 
– دستیار کارگردان
فیتیله جمعه تعطیله، شبکه دو
 
- برنامه ریز
فیتیله جمعه تعطیله، شبکه دو


  
حمید گلی در ۱۰/ ۱/ ۴۸ در تهران به دنیا آمد

 

در زیر قسمتی از مصاحبه با حمید گلی را میخوانید


من حمید گلی هستم. متولد 1348 در تهران، دیپلم انسانی دارم، دو سال دوره بازیگری را در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما گذراندم. مرکز آموزش فیلمسازی ارشاد بودم. یک دوره هم خدمت استاد سمندریان بودم. دو تا پسر دارم، محمدسالار پسر بزرگ ترم است و امیرسردار هم پسر کوچک ترم.

•  20 سال سابقه
حدود 20 سال است که این تیم شکل گرفته و اساس کار هم از همان مدرسه هنر و ادبیات بود. ما آنجا یک گروه بودیم زیر نظر اساتیدی چون آقای علیرضا خمسه... بعد آقای مسلمی در یک دوره ای آنجا بودند و من هم آنجا قبول شدم. ما یک تایمی با هم کار کردیم که شامل همان تئاتری بود که خدمت تان عرض کردم به نام «اردوی کوچولوها». ما دو نفر با هم بودیم بعد از سال 70 که تقریبا همه ما از خدمت سربازی برگشتیم و دوباره رجعت کردیم به گذشته تا فعال شویم.

• به شهرت فکر نمی کردیم
زمانی که تازه کارمان را شروع کرده بودیم، می خواستیم پس از دوره آموزشی فقط کار کرده و تجربه کسب کنیم و به تنها چیزی که فکر نمی کردیم شهرت بود. اگر الان موفق شده ایم به خاطر تلاش ها و تجربه های گذشته هرکدام از ماست. باور کنید در آن سال ها به طور شبانه روزی برای رسیدن به هدف مان تلاش می کردیم. 



• چرا سینمایی نیستیم
متاسفانه کارگردانان و تهیه کنندگان ما قدرت خطر کردم ندارند و همیشه دنبال بازیگرانی هستند که جواب خودشان را در کارهای مختلف پس داده اند. در سینما که موقعیت های خوبی برایمان وجود نداشت و در تئاتر همه که دستمزدها پایین است. البته ما هرچه داریم از خانه اول مان یعنی تئاتر است. طی این سال ها و بیش از 10 سال کار مداوم در تلویزیون حالا مردم هستند که از ما می خواهند و به دیدن کارهای ما عادت کرده اند.

• مرور کودکی ها
درباره خودم باید بگویم که «حمید گلی» هرگز از دنیای کودکی اش فاصله نگرفته است. ضمن اینکه دوباره دارم با بچه های امروز، کودکی خودم را مرور می کنم و با آنها به دنیای گذشته بر می گردم.

• دل شکستن هرگز
کی زمان هایی از ما عکس خواستند یا امضا خواستند و ما در شرایطی بودیم که واقعا نشده این کار را انجام دهیم و متعاقبش به ما گفتند که «آقا فکر کردی کی هستی؟ چی شدی؟»، خب شرایط آنقدر آنجا و آن زمان بد بوده که درخواست شان انجام نشده و اگر انجام نشده اینطور نیست که ما کسی هستیم یا چیزی شدیم دلیلش فقط همین بوده. اگر دلگیر شده اند ما همین جا عذرخواهی می کنیم و هرگز دوست نداریم که دل کسی را بشکنیم.  



  



 

منبع:

بیوگرافی ها

مجله سیب سبز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چت چت روم چت روم فارسی چتروم آهنگ جدید مهراد جم اهنگ های آرون افشار تمام آهنگ های رضا بهرام دانلود آهنگ عید نوروز 99 آهنگ بی کلام آهنگ بندری جدید شاد آهنگ کردی شاد آهنگ های پرطرفدار جدید اهنگ شاد جدید