سیس وب

فال-فال روزانه-طالع بینی-fal
سیس وب

فال-فال روزانه-طالع بینی-fal

سیس وب

فال-فال روزانه

فال روزانه 17 بهمن 1394 | فال روز شنبه 17 بهمن

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ق.ظ

فال روزانه 17 بهمن 1394 | فال روز شنبه 17  بهمن




   از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!…         

       

         

فروردین:

 ممکن است در ذهن تان شما یک پرنده آزاد باشید، اما کارهای روتین و روزمره فرصت کمی‌در اختیار شما قرار میدهد تا مجالی برای خیال بافی داشته باشید. شما راحت می‌توانید راه حل رهایی از این موقعیت دشوار و پیچیده را بیابید. ممکن است کمی‌پیچیده باشد؛ به هر حال، اولین قدم همیشه دشوار است. شما همیشه کارهایتان را استادانه و ماهرانه آغاز می‌کردید، و آشفتگی موقعیت کنونی که در آن قرار دارید، شما را کمی‌ناامید کرده است. خود را بابت اینکه نتوانستید امروز از احساسات تان پیروی کنید، سرزنش نکنید. اما حالا کافی است بهترین کاری که در توان تان است را انجام دهید. چت روم فارسی

اردیبهشت:

 ممکن است امروز احساس کنید که از جانب کسی چشم می‌خورید چرا که سیاره حاکم شما ونوس شما را با شخصی آشنا می‌کند که باعث میشود شما عصبی شده و احساس پریشانی کنید. مواجه شدن با افکار و ترس‌هایتان می‌تواند راه خوبی باشد تا شما دریابید که چه چیزهایی در شما احساس امنیت و رضایت ایجاد می‌کنند. شاید این کار اکنون کمی‌سخت باشد،‌ اما تغییراتی که درست در جلوی روی شما درحال ایجاد شدن هستند، باعث می‌شوند تا شما بتوانید به اهداف بلند مدت خود دست یابید.

خرداد:

ممکن است امروز احساسات شما باعث شوند که کمی‌از حالت طبیعی خود خارج شوید. در این حالت شما به سختی می‌توانید تشخیص دهید که باید چه کار بکنید و اصلا چه کاری درست است؟! اما به یکباره شما آماده بیرون آمدن از این حالت شده و می‌توانید با آنچه که باعث شده بود تا شما دچار این حالت شوید، فاصله بگیرید. ولی ناگهان لحظه‌ای بعد درمی‌یابید که کار کردن برایتان سخت شده و نمی‌توانید تا همه کارها را بدرستی انجام دهید. با وجود اینکه به نظر می‌رسد باید برای این موقعیت برای تصمیم گیری‌هایتان از قانون ” همه یا هیچ” استفاده کنید، اما شاید بهتر باشد که کمی‌بیندیشید و نقطه میانی را که برای تان بهترین نتیجه را دارد اتخاذ کنید.

تیر:

 امروز به نظر می‌رسد کمی‌آشفته هستید و نمی‌توانید از اعمال‌تان ، نتیجه مشخصی انتظار داشته باشید. به همین خاطر سخت است که ذهن تان سر و سامان دهید. اگر فکر می‌کنید که یکی از نزدیکترین دوستان یا همکاران تان مانع کارهای شماست، سعی کنید به جای اینکه عصبی شوید و مثل آسیاب بادی دور خود بچرخید علت را در رفتارها واکنش‌های خود جستجو کنید. ظاهرا، موانع بسیار جدی و دشوار به نظر می‌رسند، حتی اگر شما آنها را در ذهن تان ایجاد کرده باشید و وجود خارجی نداشته باشند. سعی کنید برای تغییر شرایط و محیط اطراف تان اول ذهن تان را تغییر دهید! پرشین چت

مرداد:

زندگی شماسخت تر از آن است که دوست دارید، و هنوز راه ساده‌ای به ذهنم نمی‌رسد تا برای کاهش استرس‌های درونی تان به شما پیشنهاد کنم. شما نیازهای اساسی دارید که مستلزم این است که روش‌های مشخصی را برای زندگی خود اتخاذ کنید،‌ در عین حال قلب تان چیزی بیش از داشته‌های کنونی تان می‌خواهد. این آرزوهای قشنگ را برای داشتن آینده‌ای بهتر از دست ندهید، حتی اگر نمی‌دانید چگونه به آنها دست یابید. بهترین کار که می‌توانید برای داشتن آینده‌ای بهتر انجام دهید این است که محکم و استوار پای آرزوها و ایده آل‌هایتان بایستید و مطمئن باشید در نهایت به آنها دست می‌یابید.

شهریور:

شما می‌خواهید در کارتان موفق شوید، اما امروز آن صبر و حوصله‌ای که باید در انجام کارها داشته باشید را ندارید. اگر حواس پرتی و آشفتگی در کارتان نداشته باشید موفق خواهید شد و حالا که آنها را در اختیار ندارید، ناامید شده‌اید. متاسفانه، نزدیکان تان به نظر می‌رسد آنقدر که باید، به محیط اطراف شان توجهی ندارند. شاید بهتر باشد که برای خودتان حدو و مرزی تعیین کنید یا اینکه برای اثبات درستی و حقانیت خودتان رابطه‌ای را پایان ببخشید.

مهر:

ممکن است امروز احساس گیجی پریشانی کنید، به خاطراینکه فکرمی‌کنید قدرت خلاقیت شما امروز ناپدید شده است. کارهای تکراری و روتین شما امروز معکوس شده است،‌ و باعث می‌شوند که نتوانید براحتی روی دنبال کردن رویاهایتان تمرکز کنید. بخاطر اینکه نمی‌توانید کارهای معجزه بخش انجام دهید خود را سرزنش نکنید. شما بیش از آن که حتی فکرش را هم بکنید لایق با استعداد هستید. اماچیزی که شما ندارید و محتاج آن هستید ، این است که باید برای رسیدن به اهدافی که در نظر دارید صبر و شکیبایی داشته باشید.

آبان:

 امروز نیاز دارید تکلیف تان را با خودتان مشخص کنید که آیا با خودتان روراست باشید یا اینکه وجهه ظاهری و اجتماعی خود را حفظ کنید. تصمیمات و افکار اخیر شما به آن میزان که به نظر می‌رسد مهم نیستند، به خاطر اینکه آنها قسمتی از یک پیشرفت بلند مدت هستند که ساختار روابط کنونی شما را دوباره تعریف می‌کنند. به یاد داشته باشید که ونوس جذاب با سیاره حاکم شما پلوتون در اتصال هستند، احساسات شما را تشدید می‌کنند همچنانکه حد و مرز بین دوستی و عشق رمانتیک شما را امتحان می‌کنند.

آذر:

امروز به نظر می‌رسد شخصی به طرز غیر قابل تحملی شما را آزرده خاطر می‌کند و بی هیچ دلیل مشخصی با شما مخالفت می‌کند که این کار باعث بوجودآمدن لحظات سختی برای شما می‌شود. اما احتمالا ماجرا بیش از چیزهایی است که چشم شما آن ها را می‌بینند. ممکن است دیگران آن ناامیدی و یأسی که شما از خودتان بابت حل و فصل استرس‌های درونی تان دارید به خود شما منعکس کنند. زمانیکه شما می‌بینید که وظایفی که در خانه یا محل کارتان دارید، تلاش می‌کنید تا انجام دهید.

دی:

ممکن است امروز روز ترقی و پیشرفت شما نباشد، مخصوصا اگر شخصی از نزدیکان تان چیزی از شما بخواهد که شما قادر نباشید درخواست او را انجام دهید. این تقاضاها ممکن است به خاطر وابستگی شخصیتی که شمادارید یک درگیری شدید ایجاد کند که هیچ برنده‌ای هم نداشته باشد. به جای اینکه تلاش کنید تا یک موقعیت حل نشدنی را تعمیر کنید، قواعد بازی را عوض کنید. تنها هدف واقعی که شما نیاز دارید این است که به سخنانی که دیگران می‌گویند خوب گوش کنید. استدلال‌هایتان را برای وقت دیگری نگاه دارید.

بهمن:

اهمیت ندارد که شما چقدر می‌خواهید چیزها را سرهم کنید، الان نیازدارید که به محدودیت‌هایی که اخیرا جزیی از زندگی تان شده است آگاهی یابید. اوضاع همیشه اینجور باقی نمی‌ماند، حتی اگر نتوانید مسیر واضحی برای رسیدن به موقعیت ایده آل تان را ببینید. هر چه قدر اکنون شما سخت تر برای رسیدن به اهداف تان تلاش کنید، دیرتر به آن می‌رسید. ظاهرا، اگر دست از چسبیدن به آینده بکشید، مطمئن باشید که زودتر به هدف تان نائل می‌شوید.

اسفند:

امروز بسیار برای‌تان سخت است که بخواهید درس جدیدی فرا بگیرید، چرا که شما سرکش تر از همیشه هستید. اگر شخصی با پاسخ‌های جدیدی ظاهر شود، شما سعی می‌کنید که اعتبار او را زیر سئوال ببرید و در او تعارض ایجاد کنید. شناختن نقش خود در کشمکش اخیر، قدرتی به شما می‌دهد تا مخالفت کنید، حتی اگر نتوانید آن را بیان کنید. زمانیکه شما بفهمید که مجبور نیستید تا درگیرهای درونی تان را به دیگران نسبت دهید، روابط و شرایط تان راحت‌تر اداره می‌شوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چت چت روم چت روم فارسی چتروم آهنگ جدید مهراد جم اهنگ های آرون افشار تمام آهنگ های رضا بهرام دانلود آهنگ عید نوروز 99 آهنگ بی کلام آهنگ بندری جدید شاد آهنگ کردی شاد آهنگ های پرطرفدار جدید اهنگ شاد جدید