سیس وب

فال-فال روزانه-طالع بینی-fal
سیس وب

فال-فال روزانه-طالع بینی-fal

سیس وب

فال-فال روزانه

فال روزانه جمعه 29 آبان 1394

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۱۸ ق.ظ

فال روزانه 29 آبان 1394 | فال روز جمعه 29 آبان          



   از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!…         

فروردین:

سیاره بخت شما یعنی عطارد امروز به شما نیروی بدنی فراوانی می‌دهد، به شرط آنکه احتیاط کنید. ممکن است تلف شدن زمان، این انرژی شما را کم کند اما تضمین می‌شود که اثر منفی آن باقی نمی‌ماند. شما ممکن است بتوانید بر روزمرگی غلبه کنید، اما اگر مایل هستید، می‌توانید انرژی‌تان را ذخیره کنید تا کار جدیدی را شروع کنید.


اردیبهشت:

شما ممکن است همه تحریکات عاطفی‌ای را که روابط خانوادگی شما را امروز تحت تاثیر قرار می‌دهد درک نکنید، اما می‌توانید آن را احساس کنید. قبلا فکر می‌کردید که می‌دانید چه اتفاقی دارد می‌افتد، ولی الان مطمئن نیستید. از این موضوع دلسرد نشوید. محکم و قوی ماندن ممکن است سخت باشد اما دیگران قدر شکیبایی و صبر شما را خواهند دانست.


خرداد:

امروز ممکن است از تراکم کارهایی که باید انجام دهید گیج و پریشان شوید. مشکل حقیقی این است که احساسات شما با عقل و منطق تان جور در نمی‌آید، شما تردید دارید که از عقلتان پیروی کنید یا از دل؟ اگر چه ممکن است اتخاذ تصمیمی‌ برای شما فوری و حیاتی باشد، اما تا می‌توانید صبر کنید. یکباره طالع و بخت شما تغییر می‌کند و شما قادر خواهید بود که به راحتی مسیر جدیدتان را انتخاب کنید.


تیر:‌

امروز شما باید شروع کنید به ساختن و بنا کردن آنچه که دیروز آغاز کرده بودید. روابط به هم خورده شما امروز می‌تواند به شکلی درآید که شما می‌خواهید. اقدام صحیح، حسی را در شما ایجاد می‌کند که ببینید نقشه‌ها و طرح‌های گذشته‌تان در حال عملی شدن هستند. اما مسایل گره خورده را برای روز دیگری رها کنید. فقط مطمئن شوید که وقت کافی برای تمام کردن کاری که شروع کرده‌اید، دارید.


مرداد:

‌ امروز فرصت بسیار خوبی است که از در مخالفت با کسانی درآیید که تما نیرویشان را علیه شما بکار گرفته‌اند. اما درگیری مستقیم بهترین راه نیست. در عوض هر چقدر می‌توانید موقعیت خود را بسنجید و به آرامی ‌و با اطمینان حرکت کنید. اینگونه است که تمام موانع به طرز معجزه آسایی از سر راه کنار می‌روند.


شهریور:

امروز ماه ستاره بخت شما را بر عطارد سازگار کرده است؛ نگرانی زیادی راجع به آنچه که در سر فکر می‌کنید و آنچه که واقعا در قلبت دارید احساس می‌کنید. ممکن است به خودت اعتراض کنی که چراعواطف خود را درگیر کارهایت می‌کنی. اما زبان همیشه قادر به بیان درست احساسات نیست. صبور باش، حتی اگر اوضاع به راحتی پیش نرفت، شرایط بیشتر این احساس را ایجاد می‌کند. بعداز ظهر ماه بخت تو را وارد می‌کند.


مهر:

شما دوستان زیادی دارید که مشتاق‌اند امروز یک مهمانی ترتیب دهند. اما وقتی شما بیشترو بیشتر در خود فرو می‌روید آن مهمانی برایتان خسته کننده می‌شود. فکر نکنید که هیچ حق انتخابی ندارید. شما واقعا نیازی به انتخاب بین دنیای بیرونی و درونی ندارید. آن دو یکی هستند و یکسان.


آبان:

ستاره حاکم شما یعنی بهرام قلمرو وسیع‌تری را امروز به کیوان واگذار می‌کند و ستاره جنگجو تبدیل به ستاره مسالمت آمیز می‌شود. شما توانایی بسیار زیادی برای سازماندهی اطلاعات پیچیده و ترغیب مردم به انجام وظایف مشخص دارید که برای یک کار منظم آنها را به هم پیوند می‌دهد.برای رهبری و گرفتن زمام امور، آنها را چنگ بزنید و به حال خود رها نکنید.


آذر:

شما درباره تصویر بزرگی فکر می‌کنید – کاری که بسیار خوب انجام داده‌اید – اما امروز زمان عملی کردن ایده‌های بزرگی است که تا کنون در ذهن داشته‌اید. خوشبختانه در طالع شما ماه، دلاوری و شجاعت را نشان می‌دهد. انرژی بسیار زیادی برای رسیدن به اهداف تان به شما می‌رسد. شما در ابتدای دوره پر تحرک رشد و پویایی هستید، برای انجام آنچه که ضروری است تردید نکنید.


دی:‌

ستاره بخت شما کیوان امروز از مریخ انرژی بسیار زیادی دریافت می‌کند و برای شروع مبارزه شما را تشویق می‌کند. اما منظور از مبارزه یک درگیری خشونت آمیز نیست، بلکه درباره غلبه کردن بر موانعی است که بر سر راه شما به سو ی موفقیت قرار دارند. به موانع حمله کنید و اجازه ندهید هیچ چیز شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد.


بهمن:‌

شخصی اخیرا به شما ابراز احساسات کرده، که الان نوبت بحث درباره آن است. درست است که هدف شما سرگرمی ‌نیست، اما شما اگر با سیاست هستید، باید از درگیری پرهیز کنید. به یاد داشته باشید که نمی‌توانید سرتان را زیر برف پنهان کنید. باید سعی کنید که میان این انکارها و خودداری‌ها، به دنبال یافتن یک راه حل دوستانه باشید که اگر موفق شدید، یک پیشرفت اساسی برای شما به وجود خواهد آمد.


اسفند:‌

اگر چه ممکن است امروز در محل کار، ‌برخوردهایی داشته باشید اما ممکن است قادر نباشید ببینید که پشت این برخوردها چه چیزی نهفته است. همکاری متقابل شما با دیگران چیزی نیست که اکنون نمایان می‌شود، ممکن است یک رابطه نا مناسب را بسازد. خوشبختانه ماه امروز به شما اطلاعات مشخصی را می‌دهد که بتوانید یک موقعیت سخت را به یکی از آسان ترین آنها تبدیل کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چت چت روم چت روم فارسی چتروم آهنگ جدید مهراد جم اهنگ های آرون افشار تمام آهنگ های رضا بهرام دانلود آهنگ عید نوروز 99 آهنگ بی کلام آهنگ بندری جدید شاد آهنگ کردی شاد آهنگ های پرطرفدار جدید اهنگ شاد جدید