سیس وب

فال-فال روزانه-طالع بینی-fal
سیس وب

فال-فال روزانه-طالع بینی-fal

سیس وب

فال-فال روزانه

فال روزانه 30 آذر 1394 | فال روز دوشنبه 30 آذر

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۱ ق.ظ

فال روزانه 30 آذر 1394 | فال روز دوشنبه 30 آذر          



   از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!…                

      

فروردین:

کمک یک فرد که اصلا انتظارش را نداشتید در اداره باعث می شود که موقعیت مالی خلی وسوسه کننده ای را فراهم کند. اگر آرام باشید و بتوانید راز نگه دار باشید احتمال اینکه بتوانید آن را به دست بیاورید بیشتر می شود. برای یک دوست باید تبدیل به یک مرجع شوید. حواستان باشد که حقیقت را بگویید و هیچ چیزی را زیباتر نشان ندهید.


اردیبهشت:

به سمت یک عزیز بروید و او را حمایت کنید. شما تنها کسی هستید که در لحظه ی نیاز می توانید به او کمک کنید. تلفن را بردارید و از او بخواهید که دردودل کند. باید در اوضا پریشانش یک نقطه اتکا باشید. مراقب باشید که خودتان را کنترل کرده و با غم او خودتان نیز افسرده نشوید.


خرداد:

امروز به کوه بروید و برای مرحله بعدی زندگیتان انرژی بگیرید. در سال آینده که سال اسب است سرتان خیلی شلوغ خواهد بود. فردا آغاز یک پایان است و می بینید که کار سخت و موثر نتیجه و پاداش خیلی خوبی به همراه خواهد داشت. بااین حال وقت کمی برای خودتان خواهید داشت.


تیر:

اگر بخواهید به معشوقه تان اصرار کنید که یک کار خیریه انجام دهد، حتما حرفتان را گوش می دهد. شاید امروز بخواهید که درباره ی سیاست حرف بزنید. خیلی بحث انگیز خواهد بود، ولی نتیجه آن مفید است. امروز خیلی خودتان را ابراز نکنید. قبل از اینکه هرگونه سند به ظاهر مهمی را دور بیندازید خیلی خوب فکر کنید.


مرداد:

اگر در این موقع از سال به سمت فرد خیلی غیرعادی جذب شدید، اصلا حیرت آور نیست. تمام افرادی که به طرف خود می آورید غیرمعمول و عجیب هستند. تمام انها اسم های عجیب و غریب دارند و کارهای متفاوتی هم انجام می دهند. شما فردی هستید که غیرمعمول ها را به خود جذب می کنید. گاهی اوقات این مساله خیلی خوب است، ولی بعضی مواقع هم افتضاح است، مثل موقعی که ازدواجتان تنها یک هفته دوام داشت. عجیب است! امروز سعی کنید کمی نرمال تر باشید.


شهریور:

امروز در جهانتان روابط خیلی ثمربخشی خواهید داشت. تعداد زیادی شکلات به شما هدیه می دهند. این خیلی خوب است، ولی شما فقط چیی می خواهید که کمک کند وزنتان را کم کنید. شاید امروز روی آینه تان یک یادداشت عاشقانه بچسبد. جالب است. آیا این از طرف معشوقه تان است؟!


مهر:

می خواهید که در این فصل همه چیز عالی باشد. حداقل ۵ بار چیدمان مبل ها را عوض می کنید و گاراژ را تمیز می کنید. حوا خیلی سرد است ولی برایتان اهمیتی ندارد. می خواهید که حیاط را هم نمیز کنید. از دست معشوقه تان کمی خسته شده اید و دوست دارید کمی فعال تر باشد. ناگهانی معشوقه ی خودتان را عوض نکنید! این کار احمقانه ترین و خودخواهانه ترین کاری است که می توانید بکنید.


آبان:

امروز انقلابی در راه است. امروز قصد دارید که حرف های خیلی بحث برانگیز بزنید. خیلی خوب می دانید که چه کسی را باید شکه کنید. ولی باید در اداره با سکوتتان همه را حیرت زده کنید. به جای آن صدای خرد باشید. این باعث می شود که همه سرشان را برگردانند. تا وقتی که کارتان را خوب انجام می دهید، مدیریت هیچ اهمیتی به عقاید سیاستیتان نمی دهد، ولی اگر موجب بحث و تناقض شوید، اخراج خواهید شد.


آذر:

امروز در تصمیمی گیری مشکل دارید. ناتوانی در تصمیم گیری وقتی رخ می دهد که نمی دانید برای رییس چه بخرید، یا می توانید سر چیز خیلی ساده ای مثل انتخاب رنگ باشد! خودتان را تحت فشار بگذارید تا بدون پرسیدن از همه تصمیم درست را خودتان بگیرید. به تنهایی از پس آن برمی آیید.


دی:

اگر امروز معشوقه تان رفتار عجیبی دارد، بهتر است او را زیر سوال نبرید. شاید می خواهد برنامه ریزی کند تا شما را سورپرایز کند و نباید که چیزی دراین باره بدانید. اگر به همسرتان توجه نکنید، احتمالا در روزهای آینده صبحانه را برایتان روی تخت نیاورد! یک کار خودانگیز برایش انجام دهید. این کار نتیجه خیلی خوبی خواهد داشت.


بهمن:

قبل از پایان سال به دنبال یک ماجراجویی خیلی خوب هستید. مطمئن نیستید که باید چطور باشد، ولی می توانید اسکی یا چتر بازی را امتحان کنید. نه؟ می توانید یوگا و یا رقص را امتحان کنید. هرکاری که می کنید، باید اطمینان یابید که همه خبر دارند چه کاری دارید می کنید. همه شکه خواهند شد.


اسفند:

یک راز خیلی سنگین دارید که تا مدتی نمی توانید آنرا به کسی بگویید. این خیلی سخت است. به فردی که راز را به شما می گوید بگویید که از پس آن برنمی آیید و از او بخواهید که اشتباهش را قبول کند. نمی خواهید که مجبور شوید وقتی اوضاع کمی خطرناک می شود، سکوت کنید. فقط طوری رفتار کنید که انگار اهمیتی برایتان ندارد، ولی کاری کنید که بداند برای مدت طولانی ساکت نخواهید ماند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چت چت روم چت روم فارسی چتروم آهنگ جدید مهراد جم اهنگ های آرون افشار تمام آهنگ های رضا بهرام دانلود آهنگ عید نوروز 99 آهنگ بی کلام آهنگ بندری جدید شاد آهنگ کردی شاد آهنگ های پرطرفدار جدید اهنگ شاد جدید