سیس وب

فال-فال روزانه-طالع بینی-fal
سیس وب

فال-فال روزانه-طالع بینی-fal

سیس وب

فال-فال روزانه

فال روزانه 16 بهمن 1394 | فال روز جمعه 16 بهمن

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۰۰ ق.ظ

فال روزانه 16 بهمن 1394 | فال روز جمعه 16  بهمن



   از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!…                

         

  

متولد فروردین :

اگرچه ممکن است برای کارهایی که امروز باید انجام دهید زیاد دل و جرأت نداشته باشید، اما این توانایی را دارید که روی کارهایتان تمرکز کنید. حواستان جمع باشد، برای اینکه انجام دادن این کارها آنقدر از شما انرژی می‌گیرد که ممکن است شما جنبه‌های اجتماعی در میان دیگران بودن را نادیده بگیرید. حتی اگر تعادل برقرار کردن بین کار و تفریح خیلی مشکل به نظر برسد، به وجود آوردن این تعادل در طول روز باعث رضایت بیشتر شما خواهد شد. چت روم فارسی

متولد اردیبهشت :

برای این که به جایگاه والایی که مد نظرتان است برسید لازم است که مقام و منصبی را که در سابق داشته اید یا در حال حاضر دارید را ترک گفته تا بتواتید به مقاصد جدیدتری برسید، زیرا تا زمانی که در جایگاه قبلی هستید همیشه از این که مبادا این منصب را نیز از دست بدهید به هیچ کاری دست نمی‌زنید اما زمان آن فرا رسیده است که برای پیشرفت کردن ریسک کنید. البته شما در مسیر مناسبی قرار گرفته‌اید تنها کاری که باید انجام دهید بدین ترتیب می‌باشد اعتماد به نفس، جرات، شهامت داشته باشید تا بتوانید پیروز شوید.

متولد خرداد :

ماه جدید هیجان انگیز در هفتمین خانه از “شرکاء” شما قرار گرفته است؛ نشان می‌دهد که شما باید در رابطه کنونی خود تغییر ایجاد کنید یا اینکه رابطه جدیدی را آغاز کنید. همچنین اتصال خورشید و ماه که با سیاره حاکم شما ونوس در یک خط قرار گرفته‌اند خشنودی و شادی را به این مدار ارتباطی می‌آورد. شاید اکنون زمان آن باشد که از سرمایه گذاری قبلی خود چه مالی و چه احساسی سود ببرید؛ به این فکر نکنید که دلایلی وجود دارند که نشان می‌دهند نباید کاری را انجام دهید. پرشین چت

متولد تیر :

ممکن است امروز به دلیل تجمع تعداد زیادی از سیاره‌هایی در نشان تان برایتان بسیار سخت باشد که به احساسات خود اعتماد کنید. ولی دیگران از این تجمع نجومی‌بیشترین استفاده را می‌کنند و اوقات بهتری دارند. اما شما با صدای سرکش درونی خود که به شما یادآوری می‌کند چگونه زندگی تان را نامتعادل کنید درگیر هستید. شما به خودتان اجازه می‌دهید که عقل تان به قلب تان دستور دهد که چه کار باید بکنید. نادیده گرفتن آرزوهایی که این روزها دارید کار جالبی نیست. پس قبل از اینکه حرکت تان را شروع کنید اول خوب فکر کنید.

متولد مرداد :

امروز شما مجبورید حتی به مسائل خیلی جزئی هم توجه کنید، چرا که در غیر این صورت زندگیتان آشفته و بی‌نظم می‌شود. اگر مهلتی برای کارهایتان در نظر گرفته شده خیلی مهم است که به آن اهمیت بدهید، برای اینکه عدم توجه شما به این موضوع باعث می‌شود افراد زیر دستتان عمل شما را سوء تعبیر کنند. هم اکنون نباید با رئیس خود بحث کنید، فقط باید تا جایی که می‌توانید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهید.

متولد شهریور :

شما امروز در وضعیت بهتری نسبت به دیروز به سر می‌برید. شما در روزهای ﺁینده شانس بیشتری برای انجام کارهایتان دارید و فعالیت‌های جدیدی افزون بر کارهای روزمره‌تان به شما پیشنهاد می‌شود. قدرت انعطاف پذیری خود را افزایش دهید زیرا شما مسئول کارهای مهمی‌خواهید شد و باید انعطاف بیشتری برای صبحت با دیگران به خرج دهید.

متولد مهر :

امروز ممکن است به احساسی دست پیدا کنید که شما را به جایی برساند درست خلاف جهتی که تا به امروز فکر می‌کردید. در حقیقت، ایده جدید شما احتمالا برخلاف ایده‌های دیگران خواهد بود. راه آسانی نیست چرا که احتمال آن می‌رود که طی روزهای آینده با ایستادگی و مقاومت روبرو شوید. بنابراین، بهتر است که حالا از غریزه‌تان کمک بگیرید و از راه‌های قدیمی‌دوری کنید.

متولد آبان :

ممکن است شما امروز کاملا دلگرم و مطمئن باشید، اما این اعتماد به نفس بالای شما می‌تواند باعث بی دقتی شما شود. اما می‌توانید از این اشتباه جلوگیری کنید؛ برای اجتناب از خطا باید به خود یاد آوری کنید که باید بر کارتان تمرکز کنید؛ اگر شما به این فکر کنید که همه چیز عالی شروع می‌شود، این طور نخواهد شد. اما اگر کمی فروتنی و تواضع داشته باشید،‌ امروز برایتان روزی می‌شود که نیروهای خلاقانه شما در یک سطح مفید و موثر آشکار خواهند شد.

متولد آذر :

شما امروز نسبت به خود حس خوبی دارید و همین اعتماد به نفس بالا دلیل خوبی است که شما بخشی از پولتان را برای خرید اشیاء خاص اختصاص بدهید. شما نسبت به آینده خود فوق‌العاده خوش‌بین هستید، این موضوع باعث می‌شود که به فکر تهیه کردن یک زندگی لوکس برای خود بیفتید. ولی بهتان توصیه می‌کنیم قبل از اینکه برای خودتان هزینه‌های اضافی بتراشید چند روزی صبر کرده تا ببینید که آن موقع چه نظری خواهید داشت.

متولد دی :

اغلب وسوسه می شوید که یک برنامه جدید برای رژیم غذایی و یا تمرین های ورزشی انتخاب کنید. امروز احتمالا بیشتر مطمئن هستید که از زندگی خود چه می خواهید و می دانید که هنوز زمان ایجاد یک تغییر بخصوص در زندگی تان فرا نرسیده است. هیچ کدام از تئوری های دنیا اکنون نمی تواند به شما کمک کند به خاطر اینکه شما به اندازه کافی می دانید. هر مسیر مستقیمی راکه انتخاب کنید احتمالا منجر به پیشرفت اساسی در شرایط فیزیکی تان می شود؛ پس صبر نکنید تا زمان مناسب فرا برسد!

متولد بهمن :

شما حتی اگر دوست داشته باشید دیگران به خاص بودنتان اعتراف کنند، ولی دوست ندارید که زیاد جلب توجه کنید. خورشید در چهارمین خانه شما قرار دارد و زمان مناسبی برای ماندن در خانه است. زمانی که شما یاد گرفتید اصلاً خود را به خاطر تفکرات دیگران ناراحت نکنید، خواهید توانست کارهای عقب افتاده زیادی را به اتمام برسانید.

متولد اسفند :

شاید شما دوست نداشته باشید به اندازه ای که امروز احساس می کنید جدی باشید، برای اینکه دلتان می خواهد شادیهایتان بیشتر باشد. با وجود این شما باید با این واقعیت کنار بیایید که شاید این خصوصیتتان شما را در رسیدن به اهدافتان یاری نکند. اگر شما سعی کنید که از احساساتتان فرار کنید فقط بیشتر ناامید خواهید شد. ایده های خود را مطرح کنید و فراست ذهن غیر استدلالی خود را باور داشته باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چت چت روم چت روم فارسی چتروم آهنگ جدید مهراد جم اهنگ های آرون افشار تمام آهنگ های رضا بهرام دانلود آهنگ عید نوروز 99 آهنگ بی کلام آهنگ بندری جدید شاد آهنگ کردی شاد آهنگ های پرطرفدار جدید اهنگ شاد جدید