سیس وب

فال-فال روزانه-طالع بینی-fal
سیس وب

فال-فال روزانه-طالع بینی-fal

سیس وب

فال-فال روزانه

فال روز پنجشنبه 12 اذر 1394 | فال 12 آذر 94

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۶ ق.ظ

 

فال روزانه 12 آذر 1394 | فال روز پنجشنبه 12 آذر          



   از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!…             

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه
امروز شما خیلى پرمشغله هستید و زیاد از این موضوع راضى نیستید، اما اطرافیانتان هم فعالیتهاى شما را محدود کرده‌اند و به شما فرصت زیاد کار کردن را نمى‌دهند. فراموش نکنید که نگرش‌هاى شما به اندازه چیزهاى دیگر مى‌توانند در خوشبختى شما تأثیر داشته باشند. اگر شما شکایت کرده و غر بزنید مطمئناً روز خوبى نخواهید داشت. اما اگر انرژى‌هاى مثبت را جذب کنید و آن را به دوستانتان هم انتقال بدهید روزى بسیار خوب و عالى خواهید داشت.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه
ممکن است امروز دریابید که چرا در طی روزهای گذشته مدام دور خود می‌چرخیدید. امروز می‌توانید نتیجه زحمات این چند روزه خود را بگیرید. اما مراقب باشید که تنبلی نکنید چرا که در نهایت مجبورید که به سرعت خود بیفزایید. می‌توانید همچنانکه اوقات خوشی را سپری می‌کنید، پیشرفت مهمی‌نیز داشته باشید. لیستی از کارهایتان تهیه کنید،‌اما فراموش نکنید که کمی‌هم زمان فراغت برای خود در نظر بگیرید. مسلما به نتیجه خوبی خواهید رسید. امتحان کنید!
 
فال روزانه متولدین خرداد ماه
امروز روش جدی ای درپیش گرفته اید . شما اینجا نیامده اید که همه ی کارها را درست کنید بدون اینکه چیز باارزشی در عوض آن دریافت کنید. بدبختانه، شما وقت و انرژی زیادی برای رسیدن به آرزوهایتان صرف کرده اید. ریسک کنید و چیز آسان و فرحبخشی را امتحان کنید اما به نتیجه ی آن فکر نکنید که هر چیزکوچکی می تواند ناامیدتان می کند.
 
فال روزانه متولدین تیر ماه
 با وجود اینکه شما سخت تر از همیشه کار می‌کنید، ولی پیشرفتی نمی‌کنید. اما زیاد نگران این موضوع نباشید، برای اینکه اگر شما زود تسلیم نشوید اوضاع عوض شده و به نفع شما می‌شود. همان طوری که دست کشیدن از تلاش و کوشش مطمئناً شما را از رسیدن به اهدافتان باز می‌دارد، نگرش‌های مثبت شما نیز می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.
 
فال روزانه متولدین مرداد ماه
شما امروز خیلی کار دارید، اما دیگران از مسئولیتهایتان اطلاعی ندارند و نمی‌دانند باید وظایفتان را انجام دهید. کار کردن زیاد هیچ اشکالی ندارد، اما اجازه ندهید نیاز شما برای جلب توجه و دیده شدن مانع از سازندگی تان بشود! متعادل بودن همیشه ایده خوبی است. اگر شما تا موقعی که کاملا کارهایتان را تمام نکرده اید سکوت اختیار نکرده و حرف بزنید، مورد توجه واقع شدن و بازخوردهای مثبت بهتان کمک می‌کند.
 
 
فال روزانه متولدین شهریور ماه
 شما امروز احساس خیلی خوبی دارید. اگرچه اعتماد به نفس داشتن نشانه مثبت اندیشی است، اما این موضوع شاید برایتان کمی‌ دردسر ایجاد کند. مشکل اینجاست که شما بیش از اندازه به خود اطمینان دارید، این موضوع باعث شده که زیاد کار نکنید و تنبلی شما باعث نامنظمی و آشفتگی درکارهایتان شده است. حتی اگر می‌دانید با کمتر کار کردن هم ممکن است به چیزهایی که می‌خواهید برسید، ولی نباید این کار را بکنید.
 
 
فال روزانه متولدین مهر ماه
  هم اکنون شما درگیر این فکر شده‌اید که افراد دیگر نمی‌توانند به راحتی در مورد هر موضوعی با شما صحبت کنند. خوشبختانه افکار شما بالاخره شما را به مسیر درستی می‌رساند ولی دقیقا بهتان نمی‌گوید برنامه ریزی‌تان خوب بوده یا بد. ولی بهتان امکانات و اختیارات بیشتری می‌دهد تا چیزهای جدیدتری را وارد زندگی خود کنید. اگر کمی بیشتر به ایده‌های افراد دیگر هم توجه کنید اولین قدم را برداشته‌اید و امکان این را فراهم آورده‌اید که به دوستان و خانواده تان نزدیک تر شوید.
 
 
فال روزانه متولدین آبان ماه
 شاید افراد دیگر فکر کنند که شما را می‌شناسند، اما امروز حتی دوستان صمیمی و یا خانواده‌تان نیز شاید نتوانند کاملاً احساسات‌تان را درک کنند. این حرف به این معنی نیست که شما از قصد احساسات خود را مخفی می‌کنید و یا اینکه حال و حوصله ندارید! بلکه فقط به این معنی است که احساسات شما امروز عمیق‌تر از قدرت فهم و درک اطرافیان‌تان است و شما هم نمی‌خواهید موضوعی را فاش کنید که باعث شود بیشتر احساس ضعف و آسیب پذیر بودن بکنید. لازم نیست در مورد فعالیت‌های خود قضاوت کنید، دنیای درون‌تان مال خودتان است و حق دارید هر موقع دلتان خواست آن را با دیگران سهیم شوید!
 
 
فال روزانه متولدین آذر ماه
 یادآوری یک خاطره از تجربه‌های دوارن بچگی نظر شما را نسبت به آنچه که امروزه آن را موفقیت می‌نامید عوض می‌کند. شاید به یاد آوردن بخشی از یک رویا هدفی را که شما رهایش کرده بودید را به یادتان بیاورد. حتی اگر شما دوست ندارید مسیر زندگی خود را عوض کنید، اما هنوز می‌توانید با آرامش تخیلات غیر واقعی خود را با زندگی واقعی بیامیزید.
 
 
فال روزانه متولدین دی ماه
 اخیراً روابط دوستی شما مورد تأکید بوده است و امروز هم که ماه جدید در هفتمین خانه شراکت شما قرار دارد به این منوال ادامه می‌دهد. اما اکنون تنها چیزی که تفاوت کرده است این است که شما برای کارهایی که می‌خواهید انجام دهید نسبت به قبل بیشتر از دیگران درخواست کمک می‌کنید. با وجود این به یاد داشته باشید که قدرت سوءتفاهم بسیار زیاد است، پس از کلمه های ساده استفاده کنید و اگر قبلاً شروع بدی داشته‌اید در مورد اینکه بخواهید کار بزرگی را شروع کنید تأمل نکنید.
 
 
فال روزانه متولدین بهمن ماه
 امرو ماه کامل برای شما تبدیل به یک چالش شده است، برای اینکه هشتمین خانه تان یعنی خانه مربوط به افراد دیگر را فعال کرده و شما احساس می‌کنید به جز موضوع‌های مهم و اساسی حرفی برای گفتن ندارید. البته این نوع فقدان و کمبود بهتان کمک می‌کند که محدودیت‌های خود را بشناسید. اگر سعی کنید که شرایط جدید خود را قبول کنید، سدها و موانع از سر راهتان کنار رفته و راه شما باز می‌شود.
 
 
فال روزانه متولدین اسفند ماه
امروز برج دلو منطقی و پلوتون رویایی در نشانه شما به یکدیگر ملحق می‌شوند و به وسیله یک سری از ضعف‌های احساس غیر شخصی عکس‌العمل شما در بوته آزمایش قرار داده می‌شود. هم اکنون حجتی اگر جواب صحیح هر سئوالی را بدانید، واقعا دلتان می‌خواهید با گزینه‌های مشابه کمتری مواجه بشوید. حفظ کردن یک سبک منطقی تر به دوستان‌تان اجازه می‌دهد رابطه عمیق‌تری با شما برقرار کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چت چت روم چت روم فارسی چتروم آهنگ جدید مهراد جم اهنگ های آرون افشار تمام آهنگ های رضا بهرام دانلود آهنگ عید نوروز 99 آهنگ بی کلام آهنگ بندری جدید شاد آهنگ کردی شاد آهنگ های پرطرفدار جدید اهنگ شاد جدید