سیس وب

فال-فال روزانه-طالع بینی-fal
سیس وب

فال-فال روزانه-طالع بینی-fal

سیس وب

فال-فال روزانه

فال روزانه 17 آذر 1394 | فال روز سه شنبه 17 آذر

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶ ق.ظ



فال روزانه 17 آذر 1394 | فال روز سه شنبه 17 آذر          


   از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!…             

  

فروردین:

حس تازه ای از آزادی در هوا جریان دارد و شما را قلقلک می‌دهد که بادبادک تان را در  هوا رها کنید! اینک زمان آن رسیده که تصمیم بگیرید که بادبادک تان را نگه دارید و پروازش ندهید یا اینکه نه، آن را آزاد کنید. در پایان روز می‌فهمید که بالاخره بادبادک تان به هوا خواهد رفت یا نه. نگران این نباشید که دیگران راجع به شما چه فکری می‌کنند. شما به بهترین نحو ممکن تلاش تان را بکنید و ببینید که به کجا می‌رسید.


اردیبهشت:
اگر چه امروز دوست دارید که مورد تایید دیگران باشید، اما ممکن است ابراز وجود برایتان سخت باشد و زمان فرصت این کار را  به شما  ندهد. اما می‌دانم که  نیاز مبرمی ‌به این کار دارید: در واقع شما همواره ترجیح می‌دهید که راه خودتان را بروید و کاری هم به این ندارید که کمی ‌با دوستان و خانواده تان هماهنگ شوید و با نظرات آنها هم آشنا شوید. نگران نباشید،‌ آنها هنوز هم شما را دوست دارند حتی  اگر شما بعضی مواقع خودخواه می‌شوید!

خرداد:

امروز روز خوبی برای تنها ماندن در خانه نیست. باید بیشتر با مردم بجوشید تا بتوانید ابراز وجود کنید و با آنها رابطه متقابل داشته باشی . دوستان شما، بهتان علاقه دارند و سعی می‌کنند امروز با شما زمان خوشی را بگذرانند. پس  امروز نیازی به برنامه ریزی برای کار نخواهید داشت. بهتر است کار را تعطیل کنید‌ و در خانه بمانید. لحظه حال را غنیمت بشمارید و با کسانی که شما را دوست دارند وقت بیشتری بگذرانید. از زندگی لذت ببرید!

تیر:

امروز کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و به همین خاطر نمی‌توانید برای در خانه ماندن توجیه و بهانه بیاورید. حتی اگر ترجیح دهید که یک سری از کارهای شخصی تان را انجام بدهید، ‌باز هم در کنار آنها مجبورید که به کارهای دیگری هم بپردازید. شما معمولا  روزهایی را  که باید وقت زیادی را برای کار کردن بگذارید و در آن روز پر تحرک باشید دوست ندارید، اما من برای شما راه حلی دارم! سعی کنید در کنار کار،‌ با تمرینات و مراقبه‌های آرامش بخش خستگی کار را از تن زدوده و به روح و روان تان آرامش را هدیه کنید.

مرداد:

زمان آن رسیده که شخص دلنشین و مهربانی به زندگی شما وارد شود، چون سیاره شما، ونوس مهربان به هفتمین خانه روابط شما وارد شده است. اگرچه ممکن است در این رابطه بعدها، فاصله عاطفی ای ایجاد شود و شما نیاز خواهید داشت که در این بین فرصت‌هایی را به جا بگذارید و همه پل‌های پشت سر خود را خراب نکنید. وگرنه همه فرصت‌ها را برای برقراری رابطه دوباره از دست می‌دهید.

شهریور:

شما خیلی دوست دارید به رابطه ای  که که اکنون با کسی دارید، شدت ببخشید ولی اگر این اتفاق نیفتاد بدتان نمی‌آید یک رابطه جدید با فرد دیگری آغاز کنید که فراتر از یک رابطه سطحی باشد. خوشبختانه، آرزوهای شما تحقق می‌یابد، دلیل آن هم این است که در این کار  اراده ای آهنینی دارید که  منجر به ایجاد یک رابطه جدید می‌شود که هر دو طرف از آن سود می‌برند. اما تلاش بیخودی نکنید، به جای اینکه طرف مقابل  را مجبور کنید که به شما نزدیک شود اجازه دهید خودش با میل و رغبت به طرف شما بیاید.

مهر:

تمایل شما برای داشتن یک رابطه با نشاط و عاشقانه امروز شدت می‌یابد. حتی اگر به کسی علاقمند هستید و او را زیر نظر دارید، اما باید بگویم که او گرفتار تر  از این است که بخواهد برای عشق شما سرش را خلوت کند و با شما باشد، حتی اگر عشق شما یک عشق واقعی باشد. توان تان را برای یک عشق خیالی و غیر واقعی نگذارید، بلکه فرصتی را هم برای ابداع یک کارهنرمندانه صرف کنید. برنامه ریزی لازم نیست، یک کار بداهه و خودجوش بهترین کار است.

آبان:
شما درصدد ایجاد یک رابطه جدید در خانه و بین اعضای خانواده تان هستید از آنجا که ونوس مهربان وارد خانه چهارم روابط شما شده است. اما این به معنای این نیست که تصمیم گرفته اید بقیه عمرتان را در خانه بگذرانید . بلکه درباره این است که همینطور که در کار و نقش اجتماعی تان موفقیت کسب می‌کنید،‌ در اوقاتی که زمان فراغت تان محسوب می‌شوند و مربوط به خودتان است در کنار خانواده از آن لذت ببرید.

آذر:

امروز دوست دارید که ماجراجویی کنید؛ حتی اگر یک ماجراجویی کوچک  باشد، پس به هر پیشنهادی که دوستان تان داشته” نه” نمی‌گویید .متاسفانه،  این جور که شما دارید پیش می‌روید به  دردسر می‌افتید،‌ مخصوصا  اگر کاری بکنید که درباره آن خوب فکر نکرده باشید. لحظاتی به این فکر کنید: کاری راکه  دارید انجام می‌دهید به سود شما خواهد بود یا ضررتان، یا اینکه از اعتبار شما کم خواهد کرد. پس عاقبت اندیش باشید!


دی:
شما به دنبال این هستید که امروز در خانه کمی ‌خودتان را سرگرم کنید. همان قدر که از بیهودگی و بی حوصلگی فراری هستید، اما نمی‌خواهید که که انرژی تان را تلف کنید برای اینکه دنبال کاری برای انجام دادن بگردید. با داشتن ونوس در دومین خانه پول شما، زمان مناسبی است سعی کنید به طور -حتی- شبانه روزی در زندگی خود پیشرفت کنید،‌ مخصوصا اگر ارزش شخصیتی شما را بالا ببرد.

بهمن:

ونوس دوست داشتنی گرمای تازه ای به زندگی شما می‌بخشد و چند روزی در خانه تان خواهد ماند. الان  زمان بسیار خوبی برای تغییرات شخصی است. فکرکنید که مدل مویتان را عوض کنید یا اینکه چند دست لباس جدید بخرید- هر چیزی که اشتیاق شما را به داشتن یک چیز جدید ارضا می‌کند. اما این فقط درباره تغییر ظاهرتان نیست، پس از این نترسید که آیا دیگران شما را تایید می‌کنند یانه، اجازه دهید که آنها بدانند که چه می‌خواهید حتی اگر موافق شما نباشند. این زندگی شماست، مگر نه؟

اسفند:

فکر کردن به روش‌های جدید برای اینکه دوستی‌های اخیرخود را بهتر کنید لزوماً بدون فایده خواهد بود، با این حال یک ایده منطقی است. متاسافانه وقتی مراحلی را تجزیه و تحلیل می‌کنید که برای رسیدن به مقصودتان باید آنها را بگذرانید، ظاهرا ناامیدی به سراغتان می‌آید. به جای اینکه به خودتان سخت بگیرید، در انتظارات و توقعات خود تجدید نظر کنید. در این صورت بیشتر از آن چه فکرش را بکنید به رضایت خواهید رسید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چت چت روم چت روم فارسی چتروم آهنگ جدید مهراد جم اهنگ های آرون افشار تمام آهنگ های رضا بهرام دانلود آهنگ عید نوروز 99 آهنگ بی کلام آهنگ بندری جدید شاد آهنگ کردی شاد آهنگ های پرطرفدار جدید اهنگ شاد جدید