سیس وب

فال-فال روزانه-طالع بینی-fal
سیس وب

فال-فال روزانه-طالع بینی-fal

سیس وب

فال-فال روزانه

فال روزانه 14 آذر 1394 | فال روز شنبه 14 آذر

پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۸ ب.ظ

فال روزانه 14 آذر 1394 | فال روز شنبه 14 آذر          



   از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!…      

       

فال روزانه متولدین فروردین

امروز لحظه های بسیار شاد و سرشار از انرژی مثبت خواهید داشت. همه اطرافیان رفتار و اعتقادات شما را قبول خواهند داشت. هیجان و صمیمیت زیادی در وجود خود حس خواهید کرد. اما این مسایل در تصمیم گیری های منطقی شما تاثیر منفی ندارند. امروز می توانید برای فرد مورد علاقه خود یک غذای خوشمزه بپزید یا از رستوران غذایی که دوست دارید را تهیه کنید. امروز مکالمه های شیرینی با عشق خود خواهید داشت. اگر هم مجرد هستید، نیمه گمشده خود را خواهید یافت. امروز همه رویدادها عالی و به نفع شما پیش خواهند رفت. از آن لذت ببرید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما از هیجان زیادی که در وجودتان هست خیلی خوشحال نیستید و این مساله باعث ناراحتی شما می شود. همیشه از اینکه چرا مردم تا این اندازه به مسایل بی ارزش بها می دهند، تعجب می کنید. اما بهتر است به این فکر کنید شاید شما هستید که به همه چیز بسیار حساس است و همه رویدادها را خیلی جدی می گیرد. تفاوت شما با دیگران شاید سرمایه وجودیتان به شمار بیاید اما گاهی به ضررتان نیز تمام می شود. امروز رابطه عاطفی بسیار خوبی با فرد موردعلاقه خود خواهید داشت. اگر تا امروز احساس عدم اعتماد به نفس داشتید، بدانید این مساله تا حد زیادی امروز برطرف خواهد شد. امروز شانس ملاقات با فرد مناسبی را دارید.


فال روزانه متولدین خرداد

امروز هیجان و انرژی بسیاری در زندگی خود احساس می کنید و این مساله می تواند برایتان خوشحال یا ناراحت کننده باشد. به صداهایی که در سر شما هستند بها ندهید. برای این منظور می توانید ورزش هایی همچون یوگا یا مراقبه انجام دهید. نفس های عمیق بکشید و خیلی مسایل را سخت و مهم جلوه ندهید. همه این مشکلات به سرعت از بین می روند و شما با همه وجود لبخند خواهید زد. امروز با شریک عاطفی خود لحظه های شادی را سپری خواهید کرد. برای هیجان بیشتر می توانید از دوستان نیز دعوت کنید در کنار شما باشند.


فال روزانه متولدین تیر

امروز هیچ چیز برایتان هیجان و زیبایی ندارد و همین باعث کم شدن انرژی شما می شود. اجازه ندهید این احساس ماندگار باشد زیرا در طولانی مدت شما را از پای درخواهد آورد. شاید یکی از دوستان برای کمک در زمینه احساسی با شما تماس بگیرد. هنگام راهنمایی او خیلی روی تجربیات خود تاکید نداشته باشید و اجازه ندهید موضوع بحث عوض شود. صداقت یکی از کلیدهای موفقیت امروز است. اگر در رابطه عاطفی خود احساس پوچ و خالی بودن دارید شاید به این دلیل است که به رابطه های دیگر فکر می کنید. نیروهای امروز به شما کمک خواهند کرد تا فرد مناسب و موردپسند خود را بیابید.


فال روزانه متولدین مرداد

به هر کاری که امروز می خواهید انجام دهید علاقه و انرژی مثبت بدمید. شاید امروز خیلی مته به خشخاش بگذارید و مسایل کوچک را بزرگ کنید. اما خوب می دانید با اطرافیان چطور برخورد کنید. خیلی سعی نداشته باشید مسایل و رابطه ها را آن طور که نیستند نشان بدهید. امروز روز بسیار خوبی است. این همه انرژی را با دیگران به اشتراک بگذارید تا عشق و درکی که شایسته آن هستید را دریافت کنید. امروز اگر برای نخستین بار با شریک خود ملاقات می کنید، باید بدانید اتفاق های مثبتی روی خواهند داد. هر دو شما ایده ها، طرزفکر و عقاید مشابه دارد و این می تواند به رابطه طولانی مدت منجر بشود.


فال روزانه متولدین شهریور

به عمق آب شیرجه بزنید. امروز زمان شنا کردن در سطح آب نیست، بلکه روزی است که باید ورای عادت های نرمال خود حرکت کنید. شاید انرژی و هیجان زیادی برای انجام کارهای خود داشته باشید. به آنها بها دهید و با دلایل بیهوده مانع از بروز این هیجانات نشوید. امروز را هر طور شروع کنید، همان طور ادامه خواهید داد. اگر ابتدای روز را با خواب آلودگی آغاز کنید ممکن است تا آخر بی حال و کسل باشید. امروز در کلاس یا محیطی که در آن درس یا مهارتی را می آموزید، با فردی ملاقات می کنید که برای طرز فکر و رفتارهای شما ارزش بسیاری قایل است و شما را با همه وجود تحسین می کند.


فال روزانه متولدین مهر

شاید تصور کنید فقط موج‌سوارهای حرفه ای می توانند موج های بزرگ را مدیریت و روی آنها حرکت کنند. اما اگر نخواهید محدودیت های خود را تست کنید، چطور می توانید مهارت هایتان را افزایش دهید؟ امروز، روز شما است. می توانید به آسانی کنترل همه محدودیت ها را به دست بگیرید. امروز می توانید به خوبی پیشرفت کنید و بدرخشید. از انرژی های محیط نهایت استفاده را ببرید. امروز در زمینه احساسی به نامزد خود کشش بسیاری خواهید داشت. اگر مجرد هستید نیز شاید در طول بازدید از یک نمایشگاه هنری با فردی هم صحبت شوید و این باعث ایجاد یک دوستی طولانی مدت بشود.


فال روزانه متولدین آبان

امروز با حس کارآگاهی بالایی که دارید خیلی راحت می توانید برای هر مشکلی راه حل مناسب بیابید. حتی خیلی سریع دروغ را از راست تشخیص خواهید داد. البته گاهی خیلی سطحی به مسایل اطراف خود نگاه می کنید. اما امروز این طور نخواهد بود. احساسات شدید و پرهیجانی که امروز دارید، باعث می شود تا به عمق مسایل توجه و دقت زیادی داشته باشید. امروز تمایل دارید بیشتر به غریزه و حس های درونی خود توجه کنید تا منطق. به همین دلیل بیشتر به آینده رابطه کنونی خود با نامزدتان فکر خواهید کرد. اگر می خواهید رابطه خود را بهتر کنید، مناسب این است که بیشتر روی مسایل مهم و ارزشمند تاکید و توجه داشته باشید.


فال روزانه متولدین آذر

امروز احساسات شما بسیار شدید و افراطی هستند. اگر مشکلی پیش بیاید فکر می کنید دنیا به آخر رسیده و اگر خبر خوشحال کننده ای به شما برسد، زیادی هیجان زده خواهید شد. هیچ حد وسطی وجود ندارد. امروز همه چیز اغراق شده هستند اما به جای مقابله با آنها، سعی کنید کنترل آنها را به دست بگیرید. امروز جذب فردی می شوید که از نظر فکری و احساسی قرابت بسیاری به شما دارد. اگر فرصت حرف زدن با او را داشته باشید، می توانید توانایی های خود را به او نشان دهید.


فال روزانه متولدین دی

به جای اینکه خود را در مسایل غرق کنید، سعی کنید از آنها بیرون بیایید. اگر نمی توانید چاله های بین راه را ببینید، شاید بهتر باشد مسیر دیگری برای حرکت انتخاب کنید. با افتادن در گودال هایی که توان خروج از آنها را ندارید وقت خود را تلف نکنید. شاید کنار آمدن با احساسات برایتان آسان نباشد زیرا عادت دارید به آنها بی توجه باشید، یا آنها را نادیده بگیرید. ترجیحا امروز این طور نباشید. شما امرزو این شانس را دارید تا چشم انداز طولانی مدت در مورد رابطه خود با نامزدتان داشته باشید. می توانید با هم صحبت کنید. ایده های خود برای آینده را با هم مطرح کنید. مسلما فرصت های زیادی برای کشف در جوار یکدیگر خواهید داشت.


فال روزانه متولدین بهمن

روز بسیار خوبی در انتظار شما است و می توانید مشکلات و اشتباهات رابطه خود را تشخیص دهید. وقت خود را با افکار بیهوده و کم ارزش تلف نکنید. شما باید انرژی خود را برای انجام کارهای ارزشمند صرف کنید. مراقبه، مکالمات ارزشمند و عشق صادقانه در صدر رویدادهای امروز هستند. انرژی های مثبت امروز همه زندگی عاطفی شما را در برخواهند گرفت. امروز این فرصت را دارید تا از دوستان و رابطه های جدید استفاده کنید. اگر مجرد هستید، فرد دلخواه خود را خواهید یافت و اگر نامزد دارید نیز با هم از یافتن دوستان جدید خرسند خواهید شد.


فال روزانه متولدین اسفند

امروز شور و هیجان زیادی خواهید داشت. البته اعتماد به نفس شما زیاد نیست و مدام در این فکر هستید که شاید دیگران دنبال یافتن اشکال در وجود شما هستند. اما به این نکته توجه داشته باشید که برای خود زندگی می کنید نه مردم. بنابراین، با توجه به نیاز و علاقه مندی های خود رفتار کنید. امروز این فرصت را دارید تا در جمع دوستان با یکدیگر به تفاهم فکری و رفتاری برسید و در حوزه های مختلف اتفاق نظر داشته باشید. در میان این دوستان احتمالا فردی را ملاقات خواهید کرد که بسیار به نظرتان جذاب است و همه فکر و ذهن شما را درگیر خود می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
چت چت روم چت روم فارسی چتروم آهنگ جدید مهراد جم اهنگ های آرون افشار تمام آهنگ های رضا بهرام دانلود آهنگ عید نوروز 99 آهنگ بی کلام آهنگ بندری جدید شاد آهنگ کردی شاد آهنگ های پرطرفدار جدید اهنگ شاد جدید